Onafhankelijk, integer en betrouwbaar!

Wij zijn een administratiekantoor dat zich richt op midden- en klein bedrijf. Ons kantoor biedt op maat gesneden financiële en fiscale dienstverlening voor bedrijven. We hebben cliënten uit alle branches van het bedrijfsleven. Onze activiteiten omvatten: bedrijfsadministratie, salarisadministratie, fiscaal advies, organisatie advies en detachering.

Onafhankelijkheid, integriteit en vertrouwen vormen de basis voor de samenwerking met onze cliënten. Onze betrokkenheid, kennis van zaken en klantgerichtheid maken dat we snel kunnen inspelen op allerlei vragen waar u als ondernemer mee zit. Ons kantoor is u graag van dienst. Dit kan telefonisch, online, of in een persoonlijk gesprek.

Lees ook onder het NIEUWS

OPGELET! Het kantoor is per 16 juni 2020 verhuisd naar de Gabriel Metzustraat 58, 2316 AJ  Leiden!

Nieuw PandGM500

NOW 3.3 aanvragen kan van 6 mei tot en met 30 juni 2021 voor de maanden april, mei en juni.
Na goedkeuring van je aanvraag voor tegemoetkoming loonkosten ontvang je in 3 termijnen een voorschot van 85%.

*** Adhoc Solide Administratie & Advies kan u hierbij - op afspraak - van dienst zijn. ***

De aanvraag verloopt via het UWV

"Onafhankelijkheid, integriteit en vertrouwen vormen de basis voor de samenwerking met onze cliënten!"

Het laatste nieuws

Steunpakket banen en economie voortgezet in derde kwartaal

Steunpakket banen en economie voortgezet in derde kwartaal

De vooruitzichten voor het economisch herstel na corona zijn positief en het virus lijkt...

Lees meer

Tegemoetkoming Vaste Lasten voor het eerst open voor grote bedrijven

Tegemoetkoming Vaste Lasten voor het eerst open voor grote bedrijven

De Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL) wordt vanaf maandag 10 mei 12.00 uur voor de eerste...

Lees meer

NOW: tegemoetkoming in loonkosten

NOW: tegemoetkoming in loonkosten

NOW 3.3 aanvragen kan van 6 mei tot en met 30 juni 2021 voor de maanden april, mei en juni....

Lees meer