Onafhankelijk, integer en betrouwbaar!

Wij zijn een administratiekantoor dat zich richt op midden- en klein bedrijf. Ons kantoor biedt op maat gesneden financiële en fiscale dienstverlening voor bedrijven. We hebben cliënten uit alle branches van het bedrijfsleven. Onze activiteiten omvatten: bedrijfsadministratie, salarisadministratie, fiscaal advies, organisatie advies en detachering.

Onafhankelijkheid, integriteit en vertrouwen vormen de basis voor de samenwerking met onze cliënten. Onze betrokkenheid, kennis van zaken en klantgerichtheid maken dat we snel kunnen inspelen op allerlei vragen waar u als ondernemer mee zit. Ons kantoor is u graag van dienst. Dit kan telefonisch, online, of in een persoonlijk gesprek.

Adhoc Solide logo
Company Gallery 04
Company Gallery 02
Company Gallery 03

* Bestaande aandachtspunten

Bewaartermijn administratie
Niet onbelangrijk is de bewaartermijn in de btw. Normaliter is het voldoende om de administratie 7 jaar te bewaren, maar gegevens over onroerende zaken en rechten op onroerende zaken moeten 10 jaar bewaard worden in verband met de herzieningstermijn van de aftrek voorbelasting voor onroerende zaken.

"Onafhankelijkheid, integriteit en vertrouwen vormen de basis voor de samenwerking met onze cliënten!"

Het laatste nieuws

Twee belastingschijven al in 2020

Twee belastingschijven al in 2020

Wat verandert er? Het kabinet wil de overgang naar het twee belastingschijven voor de inkomstenbelasting...

Lees meer

Nieuwe kleineondernemersregeling (vanaf 1 januari 2020)

Nieuwe kleineondernemersregeling (vanaf 1 januari 2020)

De kleineondernemersregeling (KOR) verandert vanaf 1 januari 2020. U kunt dan kiezen voor een...

Lees meer

In 2020 wordt de huidige kleineondernemersregeling (KOR) vervangen door een nieuwe.

In 2020 wordt de huidige kleineondernemersregeling (KOR) vervangen door een nieuwe.

Vanaf 1 januari 2020 gaat de nieuwe kleineondernemersregeling in In 2020 wordt de huidige...

Lees meer