Onafhankelijk, integer en betrouwbaar!

Wij zijn een administratiekantoor dat zich richt op midden- en klein bedrijf. Ons kantoor biedt op maat gesneden financiële en fiscale dienstverlening voor bedrijven. We hebben cliënten uit alle branches van het bedrijfsleven. Onze activiteiten omvatten: bedrijfsadministratie, salarisadministratie, fiscaal advies, organisatie advies en detachering.

Onafhankelijkheid, integriteit en vertrouwen vormen de basis voor de samenwerking met onze cliënten. Onze betrokkenheid, kennis van zaken en klantgerichtheid maken dat we snel kunnen inspelen op allerlei vragen waar u als ondernemer mee zit. Ons kantoor is u graag van dienst. Dit kan telefonisch, online, of in een persoonlijk gesprek.

Adhoc Solide logo
Company Gallery 04
Company Gallery 02
Company Gallery 03

* Bestaande aandachtspunten

Bewaartermijn administratie
Niet onbelangrijk is de bewaartermijn in de btw. Normaliter is het voldoende om de administratie 7 jaar te bewaren, maar gegevens over onroerende zaken en rechten op onroerende zaken moeten 10 jaar bewaard worden in verband met de herzieningstermijn van de aftrek voorbelasting voor onroerende zaken.

"Onafhankelijkheid, integriteit en vertrouwen vormen de basis voor de samenwerking met onze cliënten!"

Het laatste nieuws

Tarief box 2 van 25% naar 26,90%

Tarief box 2 van 25% naar 26,90%

Wat is er veranderd? Heeft u inkomsten uit een aanmerkelijk belang in een vennootschap? U...

Lees meer

Een gelukkig nieuwjaar!

Een gelukkig nieuwjaar!

Adhoc & Solide wenst u een gezond, voorspoedig en ondernemend 2020..!

Lees meer

Eindejaars vakantiesluiting

Eindejaars vakantiesluiting

Wij zijn gesloten van 19 december 2019 t/m 5 januari 2020. Wij wensen u fijne feestdagen en...

Lees meer